טבעונות למתחילים - האמת על הפרדוקס הטבעוני

הפוסט הזה נוצר במהלך כתיבת תגובה בשרשור תגובות לסרטון עם הילד שסירב לאכול רגלי תמנון.
הכל התחיל מצפייה בסרטון די ישן שראיתי לא פעם בעבר.
לאחר הצפייה המשכתי בקריאת תגובות רבות כשרובן מחמיאות ומשדרות התפעלות מ"החינוך" המושלם של הילד.
אני אישית נרתע מהתייחסות זו ומהתפיסה הטבעונית הדתית הזו אשר מופצת בישראל לאחרונה ע"י בעלי אינטרסים אישיים, אידיאולוגיים וכלכליים בלבד.

לפניכם תגובתי אשר מלאה בכעס, עומק והסברה ייחודית ומעמיקה במיוחד.
מוכנים?
הנה זה בא :) 




"אמת" זהו מושג סובייקטיבי.

אין "אמת" אובייקטיבית, יש אמת שלך, אמת שלו, אמת שלי וכו..
כל אחד רואה את העולם הזה דרך מידת הקלקול שבו.

מה שכתבת כאן הוא לא נכון, כיוון שאני ממש עכשיו עברתי על כל התגובות למעלה..

ואני חושב שדי ברור כאן מי "התוקף" ומי מנסה להימנע מהאלימות המילולית ולא יורד לרמה של ה פרבוקטורים שהגיבו כאן. 

צריכים להבין ,
שכל שינוי מתבצע בהדרגה..
ואם אתם נכנסים לתחום החינוך
עם מן מסר כמו: (אל תאכלו בשר כי זה אלים), לא הגיוני שאתם בעצמכם תוקפים אוכלי בשר, וכופים על אחרים את דעותיכן בלי גרם של אמפתיה, אתיקה, סובלנות והתחשבות.
שלא נדבר כבר על הבנה הדדית או הזדהות.

אני אישית 
חושב שיש הרבה נכונות בטבעונות וצמחונות, ואפילו הייתה תקופה בה הפסקתי לאכול בשר...

אומר לכם את האמת, אין לי בעיה 
לא לאכול אותו , למרות שבעדה ובהרגלים שלי - "שישליק" זהו אחד המאכלים הכי מקובלים וטעימים..

ביררתי היטב עם עצמי לפני שחזרתי לתמוך ב"רצח" (כמו שאתם קוראים לזה) ובתעשיית הבשר.,

העניין הוא שאם אני טבעוני,
הסביבה שלי גם כן (לרוב) צריכה להיות טבעונית..
ואני לא ראיתי הרבה אנשים שהם גם טבעוניים וגם נורמטיביים- ללא כעסים על אוכלי בשר ושותי חלב למיניהם...

אני מכיר הרבה מאוד אנשים ויש לי הרבה חברים טבעוניים (לא אלימים ולא טבעודתיים-פנאטיים).
שדווקא בגללם התחלתי לחשוב בכוון הטבעונות ברצינות.

הם אנשים נעימים ואינטליגנטיים 
מודעים לעצמם ולסביבתם,
נעים לשוחח אתם ולעולם הם לא העירו לי, או הביעו סימן של גזענות, אי נעימות כלשהי כלפיי - בגלל מה שאני אוכל.

אנשים כאלה באמת עושים שינוי.
אחרים מסתכלים עליהם ורוצים להידמות להם..
הם משדרים דוגמה של אנושות מתקדמת - לא רק במה שהם אוכלים או לא אוכלים, אלא גם במה שהם יודעים, בהתנהגות שלהם, בדיבור וביחס שלהם כלפי האחרים ועוד..

הפרדוקס של הטבעוניים-הדתיים והקיצוניים הוא
שהם כביכול מנסים לקחת עמדות של אנשים מוסריים, הכי לא אלימים שרק אפשר, אמפתיים וסימפתיים,
אינטליגנטיים ומודעים לעצמם וכו וכו..
וממה שאנו רואים בפועל, זה בדיוק ההפך,
הם הכי אלימים ותוקפניים שרק אפשר,
לא מוסריים ואינם מודעים לעצמם ולסביבתם,
ואם נסכם בקצרה ובתכלס את המסר שהם נושאים, זה יראה בערך ככה:
"אנחנו יוצאים נגד רצח ונגד רוצחים שמעודדים את תעשיית הבשר האיומה, כי אנחנו אנשים טובים ולא אלימים, אנשים מוסריים שאוהבים את כל החי על כדור הארץ, אבל אנחנו שונאים כל מי שאוכל בשר ומוכנים להרוג אותו אם רק יאשרו לנו. הרי אנחנו פועלים בהגיון הכי בריא שיש לפיו -'רוצח צריך למות' ואין לו בכלל זכות קיום כאן."


כן, זה "מאוד אנושי" 

רוצים שינוי?
תשתנו מבפנים תחילה בעצמכם.
תשנו את היחס שלכם כלפי אנשים 
כמוכם שפשוט מחונכים ורגילים במשך דורות שלמים לאכול בשר.
תבינו,
שככה חינכו אותם במשך אלפי שנים.. וההרגל הזה נהייה להם לטבעם השני.

תפתחו סבלנות ואמפתיה לבני אדם קודם כל, ותתחילו להתבונן בצורה אינטגרלית ורחבה יותר על הדברים כדי להבחין בכך שתעשיית הרצח מתחילה מותם האנשים שמובילים אתכם לדת חדשה מודרנית.

אתם תשאלו בטח:
" למה??? למה לנו לפתח אמפתיה לרוצחים או שותפים לרצח ???"
אז זהו זה,
הם לא רוצחים!
הם אנשים בדיוק כמוכם שלא רואים את מה שרואים אתם.

גם אתם (95% מכם לפחות) לא נולדתם צמחוניים או טבעוניים !!!

תנו להם דוגמה אישית..
אם אתם כבר מנסים לחנך אנשים,
תבינו סוף סוף, שהמהפך הזה (במקרה והוא יצליח) ייקח עשרות ואולי גם מאות שנים.

אינכם חייבים לשנוא בני אדם כדי להגן על הבהמות. 
אל תמהרו להפוך לחיות טורפות כדי להגן על חיות שנטרפות.

וטיפ קטן אבל ארוך בשבילכם:
רובכם מתנגדים לתעשיות הבשר, הביצים והחלב...
"שמגלגלות מיליונים על עינוי ו'רצח' של בעלי חיים, מכירת גופות של חיות והרעלת בני אדם".

אני מבין, מסכים אתכם וגם מצדיק אתכם במחשבה ובנקודה זו.

אבל יש כאן הבחנה נוספת,
ולדעתי היא גם מאוד מעניינת:

נכון שישנם טבעוניים שלא נוגעים בתוספי תזונה, אבל הם מועטים יחסית, והם בד"כ גם משתייכים לטבעונים הלא קיצוניים, אנשים נורמטיביים- שלא שונאים בני אדם).

רוב הטבעונים הפנטיים מושפעים מדתות כמו זו של יורופסקי שמעודד שנאת בני אדם ומסיט לרצח.
הוא בעצמו אומר ש: "מי שעובד בבתי מטבחיים צריך להיות מוצא להורג"

צורכים תוספי תזונה ו/או ויטמינים למיניהם,
שנמכרים היום ללא מרשם רופא, (שעדיין) לא נכנסים לגדר כימיקלים מסוכנים ולא נחשבים לתרופות כלל.

תוספי תזונה הם בעצם תרופות מהזן החדש. הם כימיקלים לכל דבר, לאף אחד מכם אין מושג מה באמת יש בפנים והם מיוצרים ע"י חברות התרופות.

יוצא שהנכם תומכים בתעשיית התרופות, שכיום מגלגלת מיליארדי דולרים על מותם של בני אדם (ולא חיות).
אתם בטח יודעים שתעשיית התרופות נמצאת במקום השני לאחר תעשיית הנשק מבחינת ההכנסה הכספית.

לתעשייה זו, בדיוק כמו לתעשיית הבשר, יש רק אינטרס אחד:
שיהיו לה כמה שיותר לקוחות או לקוחות פוטנציאליים עתידיים...
במילים אחרות - חולים !!!
ולכן, רוב התרופות אינן מרפאות,
אלא להפך - פוגעות במערכת החיסונית ומחלישות אותה לרמה כזאת, שאחרי צריכתן, נהפוך לצרכנים קבועים ואקטיביים של חיסונים, אנטיביוטיקה, תרופות "הרגעה", לתרופות פסיכיאטריות, תרופות למחלות לב וכבד (שנגרמות בד"כ מהנזק של תרופות הקודמות להן) והרשימה ממשיכה...

אם כך,
יוצא שטבעונים פנטיים, הכופים על אחרים "להפסיק לתמוך ברצח", 
זו היא בעצם קבוצת אנשים נאיביים אשר מובלים בקלות ע"י נציגיהן של תאגידי ענק, השייכים לתעשיית התרופות העולמית.

ומכאן יוצא שאנשים אלו בעצם תומכים ברצח המוני ויומיומי של בני אדם (רצח שקט, הדרגתי, מתוחכם ויצירתי ביותר בתולדות ההיסטוריה).
היי, טוב שהגעת לבלוג שלי, שמי אבשלום ואני שמח שאת/ה כאן.
אני מזמין אותך לנסח שאלה (רצוי שתהיה כמה שיותר קצרה וברורה)
בכל נושא שמפריע לך או מעכב אותך בחיים. על כל השאלות אשיב במדור "שאלות ותשובות" שם יופיעו גם השאלות שלכם. שמות השואלים יתפרסמו אך ורק בהסכמתם של השואלים.

כתובת אימייל לשליחת השאלה: avshalom.michaeli@gmail.com
כתבו את שמכם המלא אם ברצונכם שאפרסם אותו באתר במדור-"שאלות ותשובות".
שאלה שתגיע אליי עם שמכם, מראה על הסכמתכם לכך ששמכם יפורסם יחד עם שאלתכם. חשוב לזכור: כל שאלה שלך , משפיעה על התפתחותו של אדם אחר הגולש בבלוג זה, ככל שירבו אנשים שיתפתחו רוחנית, חייך יראו טוב יותר.