הטבע - פנימי וחיצוני

על הקיר של - איילון  ב-28 אפריל     לינק למקור
"שקיעות... יש משהו בטבע הסובב אותנו, פשוט מאיר על נקודה מאוד פנימית בכל אדם, נקודה מיוחדת שכזו אשר משחר ילדותינו אנו ניצבים משתאים לנוכח היופי הקסום אותו הטבע מגלה לנו בכל רגע. 
ההרגשה הפנימית הזו מאותתת לנו בשלל צורות במהלך חיינו, בתוך תוכינו אנו יודעים בוודאות כי כל מה שיש במציאות חיינו, אם זה כסף, מעמד, עבודה, יציבות בחיים, ואפילו משפחה ובית למופת, כל זאת ועוד אינו יכול למלא את שאיפתינו הפנימית ביותר להבין את פלא הבריאה, את המסתתר מאחורי המסכים הרבים הניצבים לנגד עינינו ומכים בכל חושינו הגשמיים, חייב להיות משהו אחר העומד מאחורי ובמרכז הטבע, את השכל הפועל, המפעיל כל זאת.

וכך בכל שקיעה, בכל ערב מחדש כמעט כל אדם המתבונן לו במערכת הטבע המופלאה משתוקק לקחת חלק במודעות הקוסמית החדשה המתגלה.
למרות שכרגע הערב יורד, השמש שוקעת, ישנה ידיעה מאתגרת לכולנו כי אנו נמצאים בשחר של עידן חדש, עידן של גילוי המודעות הפנימית המחברת ומזרימה אור של אהבה עד אין קץ, יחס חדש, וחתירה לקראת האיזון אשר כל האנושות משוועת להכיר."
היי, טוב שהגעת לבלוג שלי, שמי אבשלום ואני שמח שאת/ה כאן.
אני מזמין אותך לנסח שאלה (רצוי שתהיה כמה שיותר קצרה וברורה)
בכל נושא שמפריע לך או מעכב אותך בחיים. על כל השאלות אשיב במדור "שאלות ותשובות" שם יופיעו גם השאלות שלכם. שמות השואלים יתפרסמו אך ורק בהסכמתם של השואלים.

כתובת אימייל לשליחת השאלה: avshalom.michaeli@gmail.com
כתבו את שמכם המלא אם ברצונכם שאפרסם אותו באתר במדור-"שאלות ותשובות".
שאלה שתגיע אליי עם שמכם, מראה על הסכמתכם לכך ששמכם יפורסם יחד עם שאלתכם. חשוב לזכור: כל שאלה שלך , משפיעה על התפתחותו של אדם אחר הגולש בבלוג זה, ככל שירבו אנשים שיתפתחו רוחנית, חייך יראו טוב יותר.